loading...

تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی طبخ نوین تجهیزات آشپزخانه صنعتی قلب تپنده رستوران، كترينگ، هتل، تالار، آشپزخانه بیمارستان ها، فست فود، کافه و … می باشد. آشپزخانه صنعتی مكانی است كه در آن انواع غذاهای ايرانی و فرنگی در آن طبخ می شود. به عنوان مثال در آشپزخانه صنعتی ايرانی غذاهای ايرانی نظير چلو كباب، چلو جوجه، انواع خورشت های ايرانی مثل خورشت قيمه، خورشت قورمه سبزی، خورشت فسنجون و … طبخ و تهيه می شود.

بازدید : 56
شنبه 21 بهمن 1402 زمان : 12:50

در این مقاله سعی بر این داریم که لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی که برای راه اندازی و یا اداره یک آشپزخانه رستوران ، کترینگ سالن های پذیرایی و یا حتی رستوران هتل را برسی نماییم لطفا در ادامه با ما همراه باشید .

برای شروع برسی ابتدا به خاطر داشته باشید که عمدتا لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای هر رستوران یکسان است ، چه یک رستوران ، کافه یا کرینگ غذای خوب باشید ، به ابزار خاصی نیاز دارید که برای آشپزخانه شما کاملاً ضروری است ، با این حال ، ممکن است برخی از تجهیزات خاص رستوران وجود داشته باشد ، به طور مثال سینک ظرفشویی صنعتی برای تمامی رستوران ها واجب می باشد اما فر پخت پیتزا فقط مناسب فست فود ها و یا کافه ها می باشد ، کمی بعد در این مقاله به این جنبه خواهیم پرداخت .

بیایید برخی از تجهیزات اولیه آشپزخانه تجاری را که لازم دارید در رستوران خود داشته باشید ، بررسی کنیم.

  1. تجهیزات خنک کننده:

امروز هر یك آشپزخانه بدون یخچال و فریزر بی فایده است. در یخچال از هر نوع آسیب غذایی جلوگیری می شود. اقلام مختلف غذایی دارای دوره های انقضا تعریف شده هستند ، بنابراین مرتب کردن سیستم های خنک کننده اولین قدم است. بسته به نوع رستوران ، می توانید نوع خنک کننده مورد نیاز آشپزخانه رستوران خود را انتخاب کنید.

-یخچال و فریزر

امروزه تعداد زیادی یخچال و فریزر در بازار موجود است که هر کدام ظرفیت ها و عملکردهای مختلفی دارند. اگر یک قهوه خانه کوچک هستید ، خرید یخچال دستی مناسب تر (نسبت به خرید یخچال و فریزر) منطقی (و اقتصادی) خواهد بود.

-یخ سازها

اگر برندی هستید که با انواع نوشیدنی ها سرو کار دارد ، بگذارید بگوییم یک بار یا کافه ، قطعاً به این ابزار برای کمک به شما در همه آن اسموتی ها ، لرزش ها و مشت های نعناع احتیاج دارید. یخ سازها برای انواع مختلفی از فعالیت ها ، به ویژه تعداد مشتریانی که روزانه خدمت می کنید ، در مکان های مختلف ذخیره سازی قرار می گیرند.

دیگر تجهیزات تبرید صنعتی ساخت گروه صنعتی ناب زیست شامل ، فریزرهای بستنی ، کولرهای شرابی ، کولرهای پشتی و غیره که مخصوص رستوران هستند.

  1. تجهیزات گرمایش:

-تفت دادن ، کباب کردن ، پخت ، تجدید حرارت و بسیاری از فرآیند های دیگر پخت و پز که شامل گرم کردن و گرم شدن مجدد غذا است ، توسط تجهیزات تجاری موجود در این گروه مراقبت می شود.

دامنه ها به دو نوع گازی و برقی وجود دارد. براساس شدت پخت و پز که در آشپزخانه رستوران شما اتفاق می افتد می توانید یکی از اینها را انتخاب کنید.

-کوره ها

یکی از رایج ترین و قابل توجه ترین وسایل الکترونیکی که یک رستوران نمی تواند بدون آن کار کند اجاق گاز صنعتی است. فرها امروزه برای تأمین نیازهای دمایی روشهای مختلف پخت و پز طراحی شده اند. اجاق های نقاله ، اجاق های پرسرعت ، اجاق های توستر ، اجاق های رک ، از تعداد زیادی از اجاق های امروزی موجود است.

-گرمکن های غذایی را نمایش دهید

اگر رستوران شما آماده پذیرایی از وعده های غذایی است ، این ویترین غذا دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید. گرمکن های غذایی نمایشگر به گرم و تازه نگه داشتن غذا کمک می کنند.

-گریل

شما باید در گریل های با کیفیت در رستوران خود سرمایه گذاری کنید تا به شما در تهیه استیک ها و برگرهای عالی کمک کند. گریل های تخت شاید رایج ترین نوع کباب پزهای مورد استفاده امروزه در رستوران ها باشد.

-مایکروویو صنعتی

اگر مایکروویو صنعتی عالی در آشپزخانه دارید ، احتمالاً مجهز هستید (اگر بیش از حد مجهز نباشید) و می توانید طیف وسیع تری از ظروف را تهیه کنید. از مایکروویو برای تسریع روند گرمایش استفاده می شود. این شامل گرم کردن قسمتهای خاصی از غذا یا گرم کردن غذای قبلاً پخته شده است. یا شاید ظروفی که قبل از زمان آماده بودند. اساساً مایکروویو برای کمک به تجدید حرارت مجدد غذا برای گرم کردن بسیار عالی است.

تجهیزات دیگری وجود دارد که در آشپزخانه های صنعتی در قسمت تجهیزات گرمایش مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی از آنها شامل یک توستر تجاری ، گرمکن سوپ ، دستگاه قهوه و غیره را دوست دارند که خاص ظرف هستند.

  1. تجهیزات آماده سازی:

حال بیایید مستقیم به آشپزی سخت بپردازیم. امروزه بسیاری از لوازم الکتریکی آشپزخانه صنعتی در بازار موجود است که سخت ترین مراحل پخت و پز را ساده کرده است. ما در اینجا وسایلی را که باید در لیست خود داشته باشید به شما معرفی خواهیم کرد.

-غذاسازها و برش دهنده ها

عملکرد یک غذاساز فقط به خرد کردن سبزیجات محدود نمی شود. امروزه با انواع غذاسازهای موجود ، می توانید سبزیجات و گوشت را خرد ، برش داده و مخلوط کنید ، پوره درست کنید و ... با توجه به پردازش گسترده مواد غذایی در رستوران ها ، دستگاه های تولید غذا دارای کاسه های بزرگ با قدرت بالا هستند. دستگاه های خردکن استخوان یا همان اره های استخوان بر ، پردازنده های دسته ای کاسه ای ، غذاسازهای صنعتی و پردازنده های ترکیبی چهار غذای اصلی تجاری هستند.

-میکسر و آسیاب

میکسرها در نانوایی ها و پیتزا فروشی ها کاملاً ضروری هستند ، وقتی صحبت از مخلوط کردن ، ورز دادن ، شلاق زدن و مهره زدن انواع خمیرها پیتزا و خمیرهای نان می شود ، بسیار مفید هستند. میکسرهای مارپیچی ، آشپزخانه ، سنگین ، کف و استند میکسرهایی هستند که بیشتر در آشپزخانه های تجاری رستوران استفاده می شوند. به طور معمول سه نوع آسیاب تجاری وجود دارد ، یعنی گوشت کوب برقی ، ادویه جات و آسیاب قهوه.

-مخلوط کن

سوپ های گرم یا آب میوه های یخ زده ، مخلوط کن های تجاری به گونه ای طراحی شده اند که به طور مساوی مواد غذایی ، نوشیدنی ها یا سس ها را با هم مخلوط می کنند.

  1. تجهیزات شستشو: -

-سینک ظرفشویی صنعتی

چه کسی دوست ندارد در یک آشپزخانه رستوران کار کند؟ در حالت ایده آل ، یک آشپزخانه تجاری رستوران باید دارای سه یا چهار سینک ظرفشویی برای تمیز کردن مواد اولیه و تمیز کردن ظروف آشپزخانه و شستن مواد غذایی باشد. انواع دیگری از سینک ظرفشویی هایی که در آشپزخانه های رستوران استفاده می شود ، سینک ظرفشویی ، وان پایه دار و سینک ظرفشویی دستی است.

-ماشین ظرفشویی صنعتی

هنگامی که شما یک رستوران کامل با تعداد زیادی مشتری هستید و ماشین ظرفشویی به معنای واقعی کلمه یک نعمت است. انواع مختلفی از ماشین های ظرفشویی تجاری بر اساس ظرفیت های فردی مانند یک رستوران دو نفره ، زیر پیشخوان تا ماشین ظرفشویی نوار نقاله برای رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی بزرگ وجود دارد. یکی را انتخاب کنید که به راحتی در آشپزخانه صنعتی رستوران شما جا بیفتد و مناسب فضای کسب و کاری شما باشد

اینها ماشین های جداگانه ای هستند که مخصوص تمیز کردن کارد و چنگال شیشه (به طور عمده لیوان) و از بین بردن نقاط سخت طراحی شده اند.

  1. لوازم لوازم آشپزی:

تمام ظروف پخت و پز در این دسته از تجهیزات آشپزخانه صنعتی قرار می گیرند. باید برای هر آشپز آشپزخانه مقدار کافی ظروف کوچک آشپزخانه در دسترس باشد. ابزارهای پخت و پز بسیاری مانند ظروف نانوایی ، تخته های آشپزی ، پوست کن ، رنده ، و غیره وجود دارد که خریدهای معمول برای آشپزخانه رستوران است.

-دیگ ها و اجاق گاز

اساسی ترین ملزومات آشپزخانه ها که یکی از بهترین نوع ابداعات و اختراعات تولید کننده های تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد انواع دیگ ها و اجاق گاز است. به عنوان مثال ، زودپزها ، اجاق های ماکارونی ، قابلمه های دیگ بخار ، قابلمه های سس و ... همه از نظر اندازه و ظرفیت ذخیره سازی متفاوت هستند.

-تابه

قابلمه های فولادی ضد زنگ ، چدن ، و نچسب و انواع قابلمه های موجود برای پخت و پز. براساس تعداد ظروف پخته شده می توان از اندازه های مختلفی استفاده کرد.

-چاقو و قاشق

تعداد زیادی چاقو برای برش هر چیزی وجود دارد ، اعم از گوشت قطعه قطعه یا برش های نرم توفو. قاشق های آشپزخانه ، ویسک ها ، کفگیرها و سایر ابزارهای دستی به اهداف هم زدن و سرو کمک می کنند.

-ظروف غذاخوری

بشقاب های چینی به خوبی با یک شراب کلاسیک مطبوع می شوند و ناهار می خورند ، در حالی که استیک ها و جیرجیرک ها روی بشقاب های سنگی بهشتی به نظر می رسند. بنابراین ، بسته به نوع رستورانی که اداره می کنید می توانید به دنبال ظروف غذاخوری چینی ، ملامین ، فلز یا شیشه برای آشپزخانه تجاری رستوران خود بروید.

  1. میز و قفسه ها:

هنگام باز کردن رستوران می خواهید آشپزخانه شما به شکلی خاص باشد. قفسه ها و میزهای آشپزخانه به ظاهر آشپزخانه و منظم آن کمک می کند.

-قفسه ها و قفسه های نصب شده روی دیوار

مواد غذایی و وسایل برقی کوچک را می توان در قفسه های دیواری ، جایی که دسترسی به آنها آسان است ، ذخیره کرد

-میزها و پیشخوان ها را آماده کنید

جداول و پیشخوان هایی را خریداری کنید که به راحتی تمیز شوند و طول عمر بالایی داشته باشند. شما می خواهید سطحی داشته باشید که بتواند در برابر تغییر دما و مواد شیمیایی مورد استفاده برای تمیز کردن مقاومت کند.

  1. تجهیزات ایمنی:

آشپزخانه رستوران های صنعتی با وجود تجهیزات و ظروف آشپزخانه تجاری که رسانای گرما هستند ، بسیار مستعد آتش سوزی است. اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه شما به خوبی مجهز به تجهیزات ایمنی آتش نشانی و دیگر تجهیزات ایمنی مانند کپسول های آتش نشانی است. همچنین اطمینان حاصل کنید که آشپزهای شما هنگام دست زدن به وسایل گرم و وسایل گرمایشی از دستکش و دستکش استفاده می کنند. پس از همه ، بهتر است قبل از اینکه دچار مشکل وحادثه شویم از هر گونه اتفاق نا خوش آیند در امان باشید.

  1. سیستم های نمایش آشپزخانه:

روزهایی که آشپزخانه شلوغ است و مراجعه کننده پس از یادداشت کردن سفارشات از جدول ، با بلیط سفارش آشپزخانه به این سو و آن سو می رفت ، گذشته است. با استفاده از سیستم سفارشگیری یکپارچه رستوران ، سفارشات با تمام تغییرات لازم ، زمان سفارش و موارد دیگر ، مستقیماً در سیستم نمایشگر آشپزخانه شما نمایش داده می شوند. کارکنان مجبور نیستند که مشکل خواندن برگه های چاپ شده را از سر بگذرانند. آنها می توانند مستقیماً آن را بخوانند و بدون هیچ تأخیری شروع به تهیه غذا کنند.

در این مقاله سعی بر این داریم که لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی که برای راه اندازی و یا اداره یک آشپزخانه رستوران ، کترینگ سالن های پذیرایی و یا حتی رستوران هتل را برسی نماییم لطفا در ادامه با ما همراه باشید .

برای شروع برسی ابتدا به خاطر داشته باشید که عمدتا لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای هر رستوران یکسان است ، چه یک رستوران ، کافه یا کرینگ غذای خوب باشید ، به ابزار خاصی نیاز دارید که برای آشپزخانه شما کاملاً ضروری است ، با این حال ، ممکن است برخی از تجهیزات خاص رستوران وجود داشته باشد ، به طور مثال سینک ظرفشویی صنعتی برای تمامی رستوران ها واجب می باشد اما فر پخت پیتزا فقط مناسب فست فود ها و یا کافه ها می باشد ، کمی بعد در این مقاله به این جنبه خواهیم پرداخت .

بیایید برخی از تجهیزات اولیه آشپزخانه تجاری را که لازم دارید در رستوران خود داشته باشید ، بررسی کنیم.

  1. تجهیزات خنک کننده:

امروز هر یك آشپزخانه بدون یخچال و فریزر بی فایده است. در یخچال از هر نوع آسیب غذایی جلوگیری می شود. اقلام مختلف غذایی دارای دوره های انقضا تعریف شده هستند ، بنابراین مرتب کردن سیستم های خنک کننده اولین قدم است. بسته به نوع رستوران ، می توانید نوع خنک کننده مورد نیاز آشپزخانه رستوران خود را انتخاب کنید.

-یخچال و فریزر

امروزه تعداد زیادی یخچال و فریزر در بازار موجود است که هر کدام ظرفیت ها و عملکردهای مختلفی دارند. اگر یک قهوه خانه کوچک هستید ، خرید یخچال دستی مناسب تر (نسبت به خرید یخچال و فریزر) منطقی (و اقتصادی) خواهد بود.

-یخ سازها

اگر برندی هستید که با انواع نوشیدنی ها سرو کار دارد ، بگذارید بگوییم یک بار یا کافه ، قطعاً به این ابزار برای کمک به شما در همه آن اسموتی ها ، لرزش ها و مشت های نعناع احتیاج دارید. یخ سازها برای انواع مختلفی از فعالیت ها ، به ویژه تعداد مشتریانی که روزانه خدمت می کنید ، در مکان های مختلف ذخیره سازی قرار می گیرند.

دیگر تجهیزات تبرید صنعتی ساخت گروه صنعتی ناب زیست شامل ، فریزرهای بستنی ، کولرهای شرابی ، کولرهای پشتی و غیره که مخصوص رستوران هستند.

  1. تجهیزات گرمایش:

-تفت دادن ، کباب کردن ، پخت ، تجدید حرارت و بسیاری از فرآیند های دیگر پخت و پز که شامل گرم کردن و گرم شدن مجدد غذا است ، توسط تجهیزات تجاری موجود در این گروه مراقبت می شود.

دامنه ها به دو نوع گازی و برقی وجود دارد. براساس شدت پخت و پز که در آشپزخانه رستوران شما اتفاق می افتد می توانید یکی از اینها را انتخاب کنید.

-کوره ها

یکی از رایج ترین و قابل توجه ترین وسایل الکترونیکی که یک رستوران نمی تواند بدون آن کار کند اجاق گاز صنعتی است. فرها امروزه برای تأمین نیازهای دمایی روشهای مختلف پخت و پز طراحی شده اند. اجاق های نقاله ، اجاق های پرسرعت ، اجاق های توستر ، اجاق های رک ، از تعداد زیادی از اجاق های امروزی موجود است.

-گرمکن های غذایی را نمایش دهید

اگر رستوران شما آماده پذیرایی از وعده های غذایی است ، این ویترین غذا دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید. گرمکن های غذایی نمایشگر به گرم و تازه نگه داشتن غذا کمک می کنند.

-گریل

شما باید در گریل های با کیفیت در رستوران خود سرمایه گذاری کنید تا به شما در تهیه استیک ها و برگرهای عالی کمک کند. گریل های تخت شاید رایج ترین نوع کباب پزهای مورد استفاده امروزه در رستوران ها باشد.

-مایکروویو صنعتی

اگر مایکروویو صنعتی عالی در آشپزخانه دارید ، احتمالاً مجهز هستید (اگر بیش از حد مجهز نباشید) و می توانید طیف وسیع تری از ظروف را تهیه کنید. از مایکروویو برای تسریع روند گرمایش استفاده می شود. این شامل گرم کردن قسمتهای خاصی از غذا یا گرم کردن غذای قبلاً پخته شده است. یا شاید ظروفی که قبل از زمان آماده بودند. اساساً مایکروویو برای کمک به تجدید حرارت مجدد غذا برای گرم کردن بسیار عالی است.

تجهیزات دیگری وجود دارد که در آشپزخانه های صنعتی در قسمت تجهیزات گرمایش مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی از آنها شامل یک توستر تجاری ، گرمکن سوپ ، دستگاه قهوه و غیره را دوست دارند که خاص ظرف هستند.

  1. تجهیزات آماده سازی:

حال بیایید مستقیم به آشپزی سخت بپردازیم. امروزه بسیاری از لوازم الکتریکی آشپزخانه صنعتی در بازار موجود است که سخت ترین مراحل پخت و پز را ساده کرده است. ما در اینجا وسایلی را که باید در لیست خود داشته باشید به شما معرفی خواهیم کرد.

-غذاسازها و برش دهنده ها

عملکرد یک غذاساز فقط به خرد کردن سبزیجات محدود نمی شود. امروزه با انواع غذاسازهای موجود ، می توانید سبزیجات و گوشت را خرد ، برش داده و مخلوط کنید ، پوره درست کنید و ... با توجه به پردازش گسترده مواد غذایی در رستوران ها ، دستگاه های تولید غذا دارای کاسه های بزرگ با قدرت بالا هستند. دستگاه های خردکن استخوان یا همان اره های استخوان بر ، پردازنده های دسته ای کاسه ای ، غذاسازهای صنعتی و پردازنده های ترکیبی چهار غذای اصلی تجاری هستند.

-میکسر و آسیاب

میکسرها در نانوایی ها و پیتزا فروشی ها کاملاً ضروری هستند ، وقتی صحبت از مخلوط کردن ، ورز دادن ، شلاق زدن و مهره زدن انواع خمیرها پیتزا و خمیرهای نان می شود ، بسیار مفید هستند. میکسرهای مارپیچی ، آشپزخانه ، سنگین ، کف و استند میکسرهایی هستند که بیشتر در آشپزخانه های تجاری رستوران استفاده می شوند. به طور معمول سه نوع آسیاب تجاری وجود دارد ، یعنی گوشت کوب برقی ، ادویه جات و آسیاب قهوه.

-مخلوط کن

سوپ های گرم یا آب میوه های یخ زده ، مخلوط کن های تجاری به گونه ای طراحی شده اند که به طور مساوی مواد غذایی ، نوشیدنی ها یا سس ها را با هم مخلوط می کنند.

  1. تجهیزات شستشو: -

-سینک ظرفشویی صنعتی

چه کسی دوست ندارد در یک آشپزخانه رستوران کار کند؟ در حالت ایده آل ، یک آشپزخانه تجاری رستوران باید دارای سه یا چهار سینک ظرفشویی برای تمیز کردن مواد اولیه و تمیز کردن ظروف آشپزخانه و شستن مواد غذایی باشد. انواع دیگری از سینک ظرفشویی هایی که در آشپزخانه های رستوران استفاده می شود ، سینک ظرفشویی ، وان پایه دار و سینک ظرفشویی دستی است.

-ماشین ظرفشویی صنعتی

هنگامی که شما یک رستوران کامل با تعداد زیادی مشتری هستید و ماشین ظرفشویی به معنای واقعی کلمه یک نعمت است. انواع مختلفی از ماشین های ظرفشویی تجاری بر اساس ظرفیت های فردی مانند یک رستوران دو نفره ، زیر پیشخوان تا ماشین ظرفشویی نوار نقاله برای رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی بزرگ وجود دارد. یکی را انتخاب کنید که به راحتی در آشپزخانه صنعتی رستوران شما جا بیفتد و مناسب فضای کسب و کاری شما باشد

اینها ماشین های جداگانه ای هستند که مخصوص تمیز کردن کارد و چنگال شیشه (به طور عمده لیوان) و از بین بردن نقاط سخت طراحی شده اند.

  1. لوازم لوازم آشپزی:

تمام ظروف پخت و پز در این دسته از تجهیزات آشپزخانه صنعتی قرار می گیرند. باید برای هر آشپز آشپزخانه مقدار کافی ظروف کوچک آشپزخانه در دسترس باشد. ابزارهای پخت و پز بسیاری مانند ظروف نانوایی ، تخته های آشپزی ، پوست کن ، رنده ، و غیره وجود دارد که خریدهای معمول برای آشپزخانه رستوران است.

-دیگ ها و اجاق گاز

اساسی ترین ملزومات آشپزخانه ها که یکی از بهترین نوع ابداعات و اختراعات تولید کننده های تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد انواع دیگ ها و اجاق گاز است. به عنوان مثال ، زودپزها ، اجاق های ماکارونی ، قابلمه های دیگ بخار ، قابلمه های سس و ... همه از نظر اندازه و ظرفیت ذخیره سازی متفاوت هستند.

-تابه

قابلمه های فولادی ضد زنگ ، چدن ، و نچسب و انواع قابلمه های موجود برای پخت و پز. براساس تعداد ظروف پخته شده می توان از اندازه های مختلفی استفاده کرد.

-چاقو و قاشق

تعداد زیادی چاقو برای برش هر چیزی وجود دارد ، اعم از گوشت قطعه قطعه یا برش های نرم توفو. قاشق های آشپزخانه ، ویسک ها ، کفگیرها و سایر ابزارهای دستی به اهداف هم زدن و سرو کمک می کنند.

-ظروف غذاخوری

بشقاب های چینی به خوبی با یک شراب کلاسیک مطبوع می شوند و ناهار می خورند ، در حالی که استیک ها و جیرجیرک ها روی بشقاب های سنگی بهشتی به نظر می رسند. بنابراین ، بسته به نوع رستورانی که اداره می کنید می توانید به دنبال ظروف غذاخوری چینی ، ملامین ، فلز یا شیشه برای آشپزخانه تجاری رستوران خود بروید.

  1. میز و قفسه ها:

هنگام باز کردن رستوران می خواهید آشپزخانه شما به شکلی خاص باشد. قفسه ها و میزهای آشپزخانه به ظاهر آشپزخانه و منظم آن کمک می کند.

-قفسه ها و قفسه های نصب شده روی دیوار

مواد غذایی و وسایل برقی کوچک را می توان در قفسه های دیواری ، جایی که دسترسی به آنها آسان است ، ذخیره کرد

-میزها و پیشخوان ها را آماده کنید

جداول و پیشخوان هایی را خریداری کنید که به راحتی تمیز شوند و طول عمر بالایی داشته باشند. شما می خواهید سطحی داشته باشید که بتواند در برابر تغییر دما و مواد شیمیایی مورد استفاده برای تمیز کردن مقاومت کند.

  1. تجهیزات ایمنی:

آشپزخانه رستوران های صنعتی با وجود تجهیزات و ظروف آشپزخانه تجاری که رسانای گرما هستند ، بسیار مستعد آتش سوزی است. اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه شما به خوبی مجهز به تجهیزات ایمنی آتش نشانی و دیگر تجهیزات ایمنی مانند کپسول های آتش نشانی است. همچنین اطمینان حاصل کنید که آشپزهای شما هنگام دست زدن به وسایل گرم و وسایل گرمایشی از دستکش و دستکش استفاده می کنند. پس از همه ، بهتر است قبل از اینکه دچار مشکل وحادثه شویم از هر گونه اتفاق نا خوش آیند در امان باشید.

  1. سیستم های نمایش آشپزخانه:

روزهایی که آشپزخانه شلوغ است و مراجعه کننده پس از یادداشت کردن سفارشات از جدول ، با بلیط سفارش آشپزخانه به این سو و آن سو می رفت ، گذشته است. با استفاده از سیستم سفارشگیری یکپارچه رستوران ، سفارشات با تمام تغییرات لازم ، زمان سفارش و موارد دیگر ، مستقیماً در سیستم نمایشگر آشپزخانه شما نمایش داده می شوند. کارکنان مجبور نیستند که مشکل خواندن برگه های چاپ شده را از سر بگذرانند. آنها می توانند مستقیماً آن را بخوانند و بدون هیچ تأخیری شروع به تهیه غذا کنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 290
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی